کد خبر: ۳۱۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022December 19
درگیری بین گروهی از زندانیان بند مواد‌مخدر در زندان مرکزی کرج برای دقایقی وضعیت بخشی از زندان را متشنج کرد و موجب جان‌باختن از یکی زندانیان شد.
شفاآنلاین>سلامت>درگیری بین گروهی از زندانیان بند مواد‌مخدر در زندان مرکزی کرج برای دقایقی وضعیت بخشی از زندان را متشنج کرد و موجب جان‌باختن از یکی زندانیان شد.
 
به گزارش شفاآنلاین:این درگیری عصر شنبه در بند مواد‌مخدر زندان مرکزی کرج اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که با بالاگرفتن درگیری محدود بین تعدادی از زندانیان این بند درگیری به بخش هواخوری زندان کشیده شد و زندانیان تعدادی پتو را به آتش کشیدند. در این وضعیت بود که مأموران یگان حفاظت زندان وارد عمل شدند و تلاش کردند به این درگیری پایان دهند.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس‌کل دادگستری استان البرز در این‌باره گفت: عصر شنبه درگیری بین زندانیان بند مواد‌مخدر زندان مرکزی کرج رخ داد که با حضور فوری نیروهای یگان حفاظت زندان این درگیری خاتمه پیدا کرد. او ادامه داد: در زمان درگیری بین زندانیان بند مواد‌مخدر، نیروهای یگان حفاظت زندان برای پایان دادن به درگیری، زندانیان را به سمت هواخوری زندان هدایت کردند که در این هنگام یکی از زندانیان به‌علت پرتاب سنگ از سوی زندانیان دیگر جان خود را از دست داد و چند نفر دیگر از زندانیان نیز زخمی شدند که به‌دلیل سطح پایین جراحت از سوی بهداری زندان اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است.

وی در ادامه گفت:‌ 2 نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آنها احتیاج به اقدامات بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شدند و در این حادثه هیچ درگیری و تخریبی داخل بندهای زندان رخ نداد و درگیری بین زندانیان محدود به هواخوری بوده است.

براساس این گزارش بعد از مداخله یگان حفاظت زندان اوضاع آرام شد و زندانیان بند مواد‌مخدر نیز با خانواده‌هایشان تماس گرفتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: